The experts of the future

MBM Solvers

MBM Solvers

Online marketing kisokos

Azaz honnan jön a vevő?

2017. augusztus 29. - MBM Solvers

31680c3c8262188323b94420085151c8.jpg

Az online vevőszerzés egyik legfontosabb tényezője, a rendszerben való gondolkodás. Hibás az az elképzelés, hogy “ fent van a cégem a Facebookon, majd ott megtalálnak”. Egy személyre szabható komplex rendszert kell felépíteni, ami egymásra épülő, vagy egymással szoroskapcsolatban álló elemekből áll.

 

“De mik ezek a rendszerek?”

“Vennem kellene egy szoftvert?”

 

dc4c106dc4d183a4dc0b4cba2b51bcf5.jpg

 

A válasz egyszerű.

 

A különbőző online marketing eszközök rendszeréről van szó.  Arról, hogy aktívan “nyomulunk” a különbőző közösségi média felületeken, szeret minket a Google és jól használjük ezen felületek adta hirdetési lehetőségeket.

És mik ezek az online marketing eszközök? Hogyan lesznek belőle rendszerek?

 

Nézzük!

  • Szükséges egy weboldal/webáruház, ahol bemutathatozhatunk vagy értékesíthetjük termékeinket vagy szolgáltatásainkat.  Egy hatékony weboldal jól átlátható, gyors és logikusan felépített. Számos tényező meghatázza még, hogyan is lehet jó a weboldalunk, de ezt hagyjuk meg egy következő bejegyzésnek. :)

 

 Oké! Meg van a weboldal. Nézzük a közösségi média (social media) felületeket.

  • A közösségi média az emberekről, emberi kapcsolatokról szól, de méginkább a köztük levő kommunkációról és interakcióról szól. Ha jól illesztjük be a cégünk kommunikációs csatornájába növelhetjük az ügyfeleink számát és egyszerűen megismerik márkánkat is.

 

  • Facebook: Hazai cégek számára jelenleg is ez az elsődleges social media felület. Az egyik legjobb platform, amivel megcélozhatjuk a célközönséget és kiválóan monitorizálhatjuk a latogatókat, követőinket.

 

  • Instagram: Az instagram az Y és Z generáció meleg ágya. Nehézsége abban rejlik, hogy vizuális tartalmakkal ( képek, videok) történik a kommunikáció. Ha a célközönséged az Y és Z generáció, kötelező fent lenned az Instán!

 

  • Youtube: A videó a leggyorsabb és a leghatékonyabb eszköz a piacon, hiszen nagy mennyiségű információt közölhetünk vele jól befogadható módon.

 

  • LinkedIn: A világ legnagyobb szakmai és üzleti közösségi média felülete. Minden tag a saját önéletrajzát tölti fel. A névjegykártya hamarosan idejemúlt lesz. Egyre elterjedtebb, hogy az üzletemberek a LinkedIn profilukat használják kapcsolatépítésre.Legjobb felület a B2B értékesítésben. 

 

  • Blog: A blog kritikus pontja az online marketing stratégiának. A weboldalunk akár 50%-al több ügyfelet termel, ha blog is található rajta.

 

Nincs konkrét recept arra, hogyan is csinálunk ezekből az eszközökből egy jól működő online marketing rendszert. Minden cégnek egyedi kivitelezésre van szüksége.

Neked melyik online marketing eszköz teljesít a legjobban?

c25a626ec55eb07f1b5bd6919a6f5b09.png

Katt!

A bejegyzés trackback címe:

https://mbmsolvers.blog.hu/api/trackback/id/tr2412788592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása